Despre noi

colaj despre noi

Istoria companiei

DECORINT SRL este o societate aparuta pe piata locala si zonala a prestatorilor de servicii din domeniul lucrarilor de constructii.
Societatea si-a început activitatea cu lucrari de mai mica amploare, dar care prin calitatea executiei si seriozitatea cu care au fost abordate angajamentele contractuale cu clientii, au adus cel putin capitalul de încredere care sa o recomande pentru noi colaborari.

Capacitatea organizatiei de a se adapta cu rapiditate cerintelor în continua schimbare ale clientilor si, în general, ale pietei serviciilor din domeniul constructiilor, a dat posibilitatea contractarii de lucrari care au presupus un grad sporit de dificultate si complexitate, utilizarea de materiale si tehnologii noi.

DECORINT SRL este o firma dinamica, dornica sa-si consolideze pozitia pe segmentul de piata pe care actioneaza prin executarea unor lucrari al caror element de referinta sa fie CALITATEA si PROFESIONALISMUL. De-a lungul timpului ambiţia, pasiunea şi motivarea ne-au condus spre o ascensiune continuă, astfel incat în prezent firma are în executie lucrari cu beneficiari reprezentativi pe plan national, ceea ce demonstreaza ca directia catre care se îndreapta dezvoltarea firmei este cea dorita.

Oferim o gamă largă de servicii complexe, cum ar fi:

• Antreprenoriat general,
• Restaurări monumente,
• Construcţii “la cheie”,
• Reabilitări construcţii vechi,
• Sisteme termoizolante,
• Finisaje interioare: lucrări gipscarton, zugrăveli, vopsitorii, tapetări, placări pereţi, tavane si pardoseli, instalaţii, etc

Pe parcursul activitatii noastre dezvoltam relatii de colaborare corecte si trainice cu toti partenerii nostri: beneficiari, arhitecti, ingineri de structuri, designeri, furnizori si producatori de materiale de constructii, prestatori de servicii, etc.
Datorită spiritului de iniţiativă al echipei noastre manageriale şi flexibilităţii în identificarea oportunităţilor, incepand cu anul 2003 ne-am extins activitatea şi în domeniul comercializării materialelor de construcţii, ca distribuitor autorizat al produselor Baumit. In gama produselor distribuite de noi găsiți si produse Hirsch Porozell, Austrotherm, Rockwool si Bison.

.

Politica noastră

Prin politica noastră de vânzări, ne-am adaptat cerinţelor pieţei, oferind clienţilor noştri materiale profesionale de calitate, preţuri avantajoase şi soluţii tehnice moderne, în acord cu cerinţele europene. Oferim de asemenea consultanţa tehnică de specialitate, implicându-ne activ în promovarea calităţii materialelor şi a lucrărilor de construcţii.
Printr-un management competent, reuşim să satisfacem cerinţele beneficiarilor noştri privind raportul calitate-preţ, cât şi pe cele referitoare la termenele de execuţie, aceste două criterii fiind în opinia noastră primordiale în dezvoltarea si implementarea oricărei investiţii în bune condiţii.
Implicată activ in dezvoltarea proiectelor executate, societatea noastră este certificată cu sistemul de management al calităţii si mediului EN ISO 9001:2015 & EN ISO 14001:2015, respectiv al sănătății și securității ocupaționale ISO 45001:2018.

Obiective

Conducerea societatii s-a angajat pentru proiectarea, implementarea si imbunatatirea continuă a sistemului de management integrat conform cerintelor ISO, astfel incat prin aceasta sa creasca continuu capacitatea si calitatea proceselor stabilite pentru domeniul nostru de activitate, precum si pentru reducerea poluarii si a impactului negativ asupra mediului si asigurarea securitatii si sanatatii in munca.

Obiectivele generale ale societatii in domeniul calitatii, mediului si securitatii si sanatatii in munca sunt orientate in urmatoarele directii :
• Cresterea competitivitatii serviciilor noastre prin calificarea, instruirea, experienta angajatilor, precum si prin angajamentul si competenta dovedita a acestora;
• Crearea unui climat de siguranta in randul clientilor si beneficiarilor nostri prin mentinerea unei pozitii stabile pe o piata in permanenta schimbare; deschiderea permanenta catre noi piete de desfacere;
• Asigurarea resurselor umane, materiale si de infrastructura necesare imbunatatirii continue a eficacitatii sistemului, imbunatatirea mediului de lucru, astfel incat sa se realizeze conformitatea cu cerintele clientului;
• Managementul proceselor in conformitate cu cerintele standardelor de referinta pentru realizarea si imbunatatirea continua a performantei in domeniul calitatii – mediului – securitatii si sanatatii in munca si a eficacitatii sistemului de management integrat;
• Conformarea cu cerintele legale si de reglementare si alte cerinte aplicabile activitatilor societatii in domeniul calitatii – mediului – securitatii si sanatatii in munca;
• Prevenirea poluării, a accidentelor de munca si a imbolnavirilor profesionale;
• Management performant al deseurilor rezultate din activitatile societatii;
• Asigurarea pentru salariati a unui cadru adecvat pentru desfasurarea activitatilor prin controlul riscurilor privind securitatea si sanatatea in munca.

“The road to success is always under construction.” – Lily Tomlin